KiwiWendy.reismee.nl

Thailand

Ons hotel in Bangkok

Reacties

Reacties

Toos Peerlings

Jullie hebben daar goed genoten zo te zien en een fijne week met elkaar doorgebracht. Wat heerlijk is het eten in Thailand toch en wat leuk die kookcursus. Dat hebben wij niet gedaan maar ja wat wil je met zo'n kok als Louis.
Mooi huisje trouwens in Krabi. Olifantentocht hebben wij niet gedaan daar de meeste olifanten daar een slecht leven hebben in gevangenschap maar nog erger hoe ze als jong olifantje mishandeld worden om gehoorzaam te zijn. Maar goed, ik kan het me wel voorstellen zeker met de kindjes van Maartje en Louis erbij. In ieder geval heb ik genoten van je verhaal. Groetjes, Tante Toos

Wendy

Ha tante Toos,

Ja, idd, dat had ik ook gehoord over die olifanten en had zo'n tocht dan ook niet in de planning staan. Deze tocht was onderdeel van een pakketje dat ons de hele dag bezig hield met vanalles en het was erg indrukwekkend voor de kindjes om tijd met zo'n olifant door te brengen.

Deze olifanten leken wel goed behandeld te worden, ze kregen veel kans om te eten gedurende de tocht en erna kregen ze ook nog heel veel ananas te eten en mochten ze badderen en werden ze weggeleidt. Dus volgens mij hoefde ze niet de hele dag met toeristen op hun rug te lopen en ik heb onze bestuurders er ook niet op kunnen betrappen dat ze ze ruw behandelden. Ze hadden zo'n prikstokje bij zich, maar die werd eigenlijk niet gebruikt, zelfs niet toen de olifant waar Louis en Yvonnen op zaten besloot een lange pauze te nemen. Toen ging de bestuurder gewoon heel veel foto's van hun maken.

Maar goed, je weet natuurlijk nooit hoe het dier getraind is, ik hoop maar dat het niet al te hardhandig gebeurd is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active