KiwiWendy.reismee.nl

Huis en een P.O. Box

Nou, buiten dat ene minpuntje van het verlies van al onze aardse bezittingen, gaat het allemaal zeer voorspoedig!

Na 2 weekjes shoppen voor huizen, hebben we dan toch het perfecte huisje gevonden voor onze situatie! Lekker rustig op een boerderij, een kwartiertje rijden van mijn werk vandaan. Alles lijkt pico bello in orde, de eigenaresse verontschuldigde zich voor het feit dat ze maar 37 acre land hadden waar we op konden vertoeven (meer dan genoeg voor ons hoor). Telefoon en internet is er wel gewoon, dus we zitten lekker buitenaf en kunnen toch communiceren met de buitenwereld. Dus we zijn er blij mee!

Voor communicatie per post, hebben we een postbus aangeschaft, dat is net iets handiger dan elke keer iedereen weer te updaten als we een nieuwe woning hebben, want we verwachten uiteindelijk wel wat te gaan zoeken waar we onze eigen meubeltjes enzo kunnen inzetten (dit huisje is al volledig gemeubeleerd).

Alle post kan naar:

P.O. box 20442

Bishopdale post shop

Bishopdale Christchurch 8543

New Zealand

Dus ik verwacht daar binnenkort een stapel geboortekaartjes, Aafje en Roeland, Rikus en Iolanda, Bas en Jacolien en Louis en Maartje! En uiteraard alle zwangeren die me dat nog niet hebben gemeld kunnen daar ook hun kaartjes heen sturen ;)

We horen er dus weer helemaal bij: een dak boven ons hoofd, inkomen en een post adres, wat wil een mens nog meer :)

Jan

Ben niet zwanger, maar stuur wel eens een kaartje ;-)

marion

en zodat jij geen geboortekaartje deze kant hoeft op te sturen is het gevraagde onderweg :)...met een klein extraatje
liefs xxx mam

Jindy

Dus nu kan ik heeeeel veel tekeningen maken en laten opsturen??? Jeeeejjj

Kees

Ik hou het bij een digitaal berichtje. Gefeliciteerd en veel succes met jullie (tijdelijke) woning. Veel geluk samen.

Wendy

Yes, andere kaartjes en tekeningen zijn ook welkom uiteraard! En hagelslag, bruin/wit gemixt graag :) En voor Keith grits please.

rikus

hahahaha,

moet er ook nog hagelslag opgestuurd worden? mis je dan toch wat van Nederland? :P
hahaha, het geboortekaartje zullen we dan wel sturen.

Nico

Ben ook niet zwanger, maar je kan wel beschuit met muisjes krijgen. Heel veel geluk samen daar 'on the farm'
Met die paar hectare kan je toch op z'n minst 1 kudde schapen laten grazen - schijnen ze daar in Nieuw-Zeeland wel te hebben. Enjoy!!

Uhh Louis en Martje?
Heb wat gemist geloof ik
Leuk ook dat alles zo goed gaat bij jullie!

maartje bedoel ik....oeps

Wendy

Jawel Ester, je wordt weer tante :)

Marion

ehhh nee Wendy ,ze wordt weer achternicht :P

Ester

Haha inderdaad jij wordt weer tange...en de meisje van ons worden weer?

tanTe lol

Wendy

Uhm, dat gaat boven mijn blonde petje :p Hoofdzaak: we krijgen er weer een dreumel bij in de familie!