KiwiWendy.reismee.nl

Samenvatting eerste reis deel 6

Reacties

Reacties

Ester

Jamer kan ze niet bekjken omdat we in duitsland wonen.....

Ester

jammer dus....

Wendy

Had idd een mailtje van youtube gekregen dat ze in bepaalde landen niet te bekijken waren vanwege copyright op de achtergrond muziek of zoiets...
Oma, pap en mam, Louis en Maartje en Yvonne hebben de cd van deze film, dus je kunt ook hun even aan de jas trekken of je die kan lenen ;)

Gerda

Hé Wendy,

Allereerst de allerbeste wensen voor 2012!!!
Heel veel plezier en geluk voor de toekomst!!!

De filmpjes had ik al gezien op het lab, maar het blijft leuk om nogmaals te bekijken...

Ik kijk nu al uit naar al je nieuwe belevenissen, ik ga je zeker volgen via deze blog...

Groetjes Gerda

Wendy

Ja, iedereen ook nog de beste wensen natuurlijk :)

En de filmpjes heb ik hier vooral ge-upload voor iedereen die ik vergeten mocht zijn, want de laatste maanden was mijn hoofd een beetje vol met alles wat nog echt moest gebeuren en schoten dit soort kleine dingetjes er nogal eens tussendoor ;)

marleen

Ha Wendy
Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! (mag eigenlijk niet meer, maar doe het toch) Ik hoop dat het geluk je toestroomt en dat je lekker geniet van alles wat je op je pad tegen komt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active